Vi har Danmarks mest tilfredse værkstedskunder for 21. år i træk.
En boomerang vender altid tilbage, hvis den behandles rigtigt. Det samme gør vores kunder. Det er hele filosofien bag Toyotas kundetilfredshedsprogram. Et værkstedsbesøg handler om tillid og tryghed.
Hos os er det vores klare opfattelse, at en moderne bil bør serviceres og repareres af specialuddannede teknikere, der råder over det rigtige udstyr og værktøj samt tekniske litteratur. Hos os bliver vore teknikere til stadighed efteruddannet i takt med nye modeller og ny teknologi kommer på markedet. Dette er din sikkerhed for kvalitet.
Er du forhindret i selv at aflevere eller afhente din bil i forbindelse med service eller reparation, har du efter nærmere aftale mulighed for at benytte vores hente-/bringeservice.
Vi kan ligeledes tilbyde dig en Lej-Let bil i forbindelse med værkstedsbesøg.
Normalt anbefaler vi, at du bestiller tid til serviceeftersyn min. 1 uge i forvejen. Du er velkommen til at kontakte os, såfremt du ønsker en pris på service, reparation eller andet.
Vi kan tilbyde:
- Reparation af alle bilmærker
- Altid fast pris inden reparation
- Gratis hente-/bringeservice
Bestil din tid direkte hos Jon Kofoed-Nielsen på tlf. nr. 56 93 07 21 eller mail jkn@midtbornholmsauto.dk eller hos Johnny Jørgensen på tlf. nr. 56 93 07 27 eller mail jj@midtbornholmsauto.dk.